Mobile Marketing

Mobile Marketing reprezintă utilizarea funcţiilor şi caracteristicilor telefonului mobil pentru a te conecta cu audienţa la locul și timpul potrivit.

SMS PUSH&PULL

SMS PUSH&PULL SMS-ul (Short Messaging Service) reprezintă un mesaj text de 160 de caractere care poate fi trimis şi recepţionat de aproape orice telefon mobil. În acest moment este cel mai popular și răspândit instrument de mobile marketing:

  • este ieftin. Atât în comparaţie cu rezultatele pe care le putem obţine cât și în comparaţie cu celelalte media.
  • este uşor de utilizat. Campaniile de comunicare prin SMS permit cu uşurinţă personalizarea, targetarea, execuţia și monitorizarea rezultatelor.
  • este instant. Indiferent unde se află, consumatorul primește aproape instantaneu mesajul transmis.
  • ajunge pe aproape orice telefon mobil. Tehnologia SMS este încorporată în orice telefon mobil.
  • consumatorii sunt familiarizaţi cu utilizarea acestuia, fiind principalul mod de a folosi telefonul de către tineri.

SMS PUSH

Trimiterea de mesaje cu conţinut informaţional către baze de date. Trimiterile se pot efectua automat sau prin intermediul unei aplicaţii web, se pot trimite atât mesaje SMS standard (în limita a 160 de caractere), cât și mesaje concatenate (mai multe mesaje afișate unitar pe telefonul consumatorului). Mesajele SMS pot fi personalizate automat atât în ceea ce priveşte textul cât și expeditorul mesajelor (numele brandului în locul unui număr de telefon).

SMS PULL

Permite comunicarea consumatorilor cu brandul, prin implicarea acestora în promoţii cu înscriere prin SMS. Asigură o gestionare exactă şi rapidă a bazelor de date datorită elementului de impuls și existenţei unei posibilităţi imediate de participare. Acest instrument oferă un identificator imediat al participantului, numărul de telefon, care poate fi utilizat ulterior în campanii SMS PUSH.

Mobile WEB

Este necesară adaptarea comunicării la noul canal prin care internetul este accesat! Presupune crearea unui site adaptat pentru majoritatea tipurilor de telefoane mobile și comunicarea acestuia în reţele specializate de advertising. Un site optimizat pentru accesul de pe telefonul mobil poate integra funcţii specifice unice: geolocalizare, 'click2SMS', 'click2call', etc.

QR codes

Coduri bidimensionale care permit completarea comunicării offline cu elemente adaptate telefonului mobil, fiind unul din intrumentele cele mai populare pentru a permite accesul către un site optimizat pentru mobil. Codurile QR sunt promovate în locuri care determină acţiunea potenţialului consumator, permiţând astfel interacţiunea cu brandul prin produsele acestuia, comunicare directă, acces facil la informaţii, monitorizare și măsurare.

Voxline a dezvoltat propria platformă de creare și monitorizare a codurilor QR: www.qrit.ro

Aplicaţii mobile

Aplicaţii prin care utilizatorul are acces la informaţii utile, putând fi pasive (se descarcă şi rămân nemodificate) sau active (conţinutul poate fi actualizat regulat). Expunerea brandului se poate integra oriunde în aplicaţie, permiţând o segmentare a audienţei foarte ridicată. Folosesc elemente specifice telefonului mobil: camera foto, geolocalizare, busola, GPS, accelerometru.

Close